4. Proces (process) – w
tym punkcie należy zaznaczyć, jak powinien przebiegać proces
dydaktyczny w trakcie realizacji projektu WebQuest. W tym miejscu
przedstawiamy kroki, jakie uczeń powinien wykonać, aby zrealizować
zadanie. Ważne, by użyć wypunktowanej listy zadań w postaci poleceń,
kierowanych wprost do ucznia, np. „ będziesz pracował w grupie
składającej się z czterech osób...” itd. Trzeba pamiętać, że polecenia
muszą być klarowne i zrozumiałe. Należy opisać, czego dokładnie
spodziewa się nauczyciel. Należy zastanowić się, gdzie projekt będzie
realizowany ( czy strona www, czy prezentacja PowerPoint czy inne), jaki
jest okres realizacji projektu (tydzień, miesiąc, semestr), z jakiej
dziedziny jest ten projekt (jedna dziedzina, interdyscyplinarny czy
międzyprzedmiotowy). Jeżeli praca ma być wykonana w grupach, należy
wspomnieć, jakie mają to być grupy, z ilu osób się składać. Jeśli jako
nauczyciel potrafisz przewidzieć błędne rozumienie lub potknięcia
studentów opisz je, sugerując drogę uniknięcia lub ominięcia błędów.
Można także wspomnieć, jakich umiejętności oczekuje nauczyciel, by
proces był prawidłowy (np. aktorstwo czy kreatywność w projektowaniu
strojów do scenek).
Będziesz pracował samodzielnie. Do wykonania tego zadania potrzebny będzie Ci Internet, program Microsoft Word, kamera internetowa i mikrofon.Twój plan lekcji wykonasz w programie Word. Na zadanie masz 1 tydzień.
Krok po kroku:
- stwórz tabelę w programie Word;
- szukaj nazwy przedmiotów szkolnych na wskazanych stronach internetowych;
- uzupełnij tabelę nazwami przedmiotów szkolnych, godzinami i nazwami dni tygodnia;
- wybierz elementy ozdobne w zakładce "wstaw" programu i umieść je w projekcie;
- nagraj komentarz w postaci pliku video.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz