Proces

4. Proces (process) – w tym punkcie należy zaznaczyć, jak powinien przebiegać proces dydaktyczny w trakcie realizacji projektu WebQuest. W tym miejscu przedstawiamy kroki, jakie uczeń powinien wykonać, aby zrealizować zadanie. Ważne, by użyć wypunktowanej listy zadań w postaci poleceń, kierowanych wprost do ucznia, np. „ będziesz pracował w grupie składającej się z czterech osób...” itd. Trzeba pamiętać, że polecenia muszą być klarowne i zrozumiałe. Należy opisać, czego dokładnie spodziewa się nauczyciel. Należy zastanowić się, gdzie projekt będzie realizowany ( czy strona www, czy prezentacja PowerPoint czy inne), jaki jest okres realizacji projektu (tydzień, miesiąc, semestr), z jakiej dziedziny jest ten projekt (jedna dziedzina, interdyscyplinarny czy międzyprzedmiotowy). Jeżeli praca ma być wykonana w grupach, należy wspomnieć, jakie mają to być grupy, z ilu osób się składać. Jeśli jako nauczyciel potrafisz przewidzieć błędne rozumienie lub potknięcia studentów opisz je, sugerując drogę uniknięcia lub ominięcia błędów. Można także wspomnieć, jakich umiejętności oczekuje nauczyciel, by proces był prawidłowy (np. aktorstwo czy kreatywność w projektowaniu strojów do scenek).

Będziesz pracował samodzielnie. Do wykonania tego zadania potrzebny będzie Ci Internet, program Microsoft Word, kamera internetowa i mikrofon.Twój plan lekcji wykonasz w programie Word. Na zadanie masz 1 tydzień.

Krok po kroku:
  • stwórz tabelę w programie Word;
  • szukaj nazwy przedmiotów szkolnych na wskazanych stronach internetowych;
  • uzupełnij tabelę nazwami przedmiotów szkolnych, godzinami i nazwami dni tygodnia;
  • wybierz elementy ozdobne w zakładce "wstaw" programu i umieść je w projekcie;
  • nagraj komentarz w postaci pliku video.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz